Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Amanda Andersson - 6 januari 2011 07:08


 Hoo hoo!


Nu har jag skrurat i över en timma. Klockan är strax efter ett...

jag vet att det inte är så noga, men jag vill ändå lämna allt fint :)

  Jobbade sent. Melissa kom hem strax före tolv. Tjejerna var supergulliga idag. Vi satt på köksgolvet - jag, lauren, alexa och mia i nästan en halvitmma och pratade om allt möjligt. Dom små tjafsade om vem som skulle sitta på mig, och jag bara njöt av den fina stunden. Vi lekte kurragömma, år efterrätt, spela spel och slutade kvällen med mys i soffan. Jag har njutit av min sista dag, men det känns fortfarande overkligt. Som om att jag bara ska in till Nyc över en helg, och sedan komma tillbaka. Alla brev är finskrivna och jag tycker att dom blev riktigt bra! Men i morgon, börjar bli orolig för att jag inte kommer att känna något. Att jag inte kommer gråta, för det är så svårt..det går inte nu bara.

  Ashley och jag skaffade förresten skype på hennes dator :) vi badade även i hot tuben nu i kväll och åt gott. en mysig kväll och jag skrattade så jag dog åt hennes sjuka skämt. LOVE her. nej sova. en lååång dag i morgon! Kanske skriver hejdå i morgon med. nu slutar min bloggs resa snart ju :)


 NIGHT <3

Ovido - Quiz & Flashcards