Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Amanda Andersson - 4 januari 2011 18:14

Middagen i går med Ashley var jättetrevlig! Vi gick till riktigt fin restaurang och fick god mat. En flaska vin till maten också, men drack inte upp allt.

 Fick i stället med mig flaskan när vi gick, så drack upp resten i bilen på väg till the mall. haha. Råkade slarva bort min amerikansk mobil, men den behöver jag  ju ändå inte mer!


Idag har jag varit jättetrött och slö. Fick packat en del när mia sov och alexa kollade på tv. Börjar känna mig jättestressad. I morgon är sista dagen jag har på mig att göra allt jag behöver. Har fortfarande massa att packa och sedan ska jag städa allting. Ska skicka tack kort till alla som ja fick julklappar av, skriva brev till var och en här i familjen och vill även hitta en liten present till dom innan jag åker.   Nu ska jag vika tvätten..  Kram å puss

Ovido - Quiz & Flashcards