Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Amanda Andersson - 11 januari 2011 23:37

 HALLÅ ja!

nu ligger jag här igen, och ska försöka sova. I går natt somnade jag halv sex på morgonen..inte så smart va? Men är aldrig trött. Kollade på O.C hela natten, satte mig även på en träningscykel dom ställt i mitt rum. Så halv fyra på natten cyklade jag en stund. gött ändå haha.

   Så nu hoppas jag på mer sömn så jag kan ladda inför Sälen i morgon. Ska bli kul med lite skidor, snowboard och längdskidor.


Kikade förbi hos jos förut en stund. Även sandra och therese kom.. trodde att jag skulle sitta där och vara uttråkad, men det var snarare josefin som det ryckte i. Fast det rycker väl i den nöten lite titt som tätt :) men mysigt var det att bara sitta och ta det lugnt med fina vänner.

 Nu blir det lite How I met your mother och jag antar att jag lär skratta mig ännu piggare, suck.. godnatt!


Här har vi mina kära gudinnor!   

Ovido - Quiz & Flashcards