Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Amanda Andersson - 22 januari 2011 16:55

Jaha ja. Då känns allt precis som vanligt igen.

Sitter just nu hos min Jos och jag bara njuuuuter av att vara här igen!

Kom hit i torsdags. I går kväll åkte vi till jocke och spelade spel med lite folk.

Blev väl för mycket alkohol för stackars amanda så jag somnade väl lite för tidigt haha. Har inte heller mått något vidare idag blä blä blä.. men jag har bara mig själv att skylla det på =)


varit och fikat med mina kusiner Bella och Sebbe. Nu ska jag göra mig i ordning för det blir storkalas på kvarterskrogen med släkten. Ska fira mormor och morfars 50 åriga bröllopsdag :) Efter det ska vi iväg på fest igen. Den här gången ska jag då hålla ögonen öppna, det är ett måste! Nu säger jag adjö och SKÅÅÅL! tjalalala, jag är tillbaka hos mina bästa och jag älskart :)


   


          



Ovido - Quiz & Flashcards