Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Amanda Andersson - 3 januari 2011 17:47

var ett par dagar sedan jag skrev sist. Nyår blev tillslut riktigt bra!

Åkte till NYC med Anna, Tiffany, Sonja och Jessica. Men behöver jag ens säga något.. en miljon människor i times square. TRÅNGT! men vi fikade, kollade på raketerna (såg inte klotet tyvärr) och spenderade mest tid på tåget, vilket nog var det roligaste haha. Men jag är glad att jag åkte :) Första nyktra nyårsafton på ett bra tag!


På lördagen var det storstädning för vi skulle ha lite avskedskalas. så släkt och vänner kom hit för att säga hejdå. jag är stenhård nu, jag har byggt upp en vägg inom mig så jag har inga känslor. jag känner ingenting vill jag inbilla mig, och jag vill spara alla tårar till sista dagen. men när melissa höll det finaste talet något haft för mig brast jag ihop. hon grät själv hela talet, och jag var ganska uttittad av alla. men det var nog mer än jag som fick tårar så fint talet var.

sedan fick jag present och täckning av lauren och då började tårarna återigen.

men jag stängde av dom ganska fort. jag har aldrig varit så här bra på att hålla tillbaka känslor. men jag fasar för torsdagen.. vill inte vill inte vill inte.

  I allafall, Anna (the swedish girl) kom också hit på lördagen och sedan åkte vi i väg på kvällen. vi samlade ihop vårat "gäng" en sista gång och åkte till en bar.

drack lite och sedan vidare till Kevins hus. där spelade vi spel, pingis, hade snöbollskrig och slutade med filmen The hangover. hade riktigt kul:)

 Vi sov där men på morgonen fick vi åka till akuten med Anna. Stackars liten!

Jag och vanessa spenderade resten av dagen ihop och ja fick en hejdå present.

 Hade glömt min plånbok i kevins hus så vi fick hämta den. Slutade med att vi stannade och pratade med hans pappa i över en timma, HAHA. en skön gubbe det. att säga hejdå till både anna och vanessa var jobbigt:( men som sagt, min vägg inom mig höll mig stark.

  I går kväll blev det godis och film med ashley som jag saknat hela helgen..

ikväll ska vi gå ut och äta middag :) har nu skrivit ut min flygbiljett som jason ska ge till min "private driver". JAG VILL INTE! jag kan inte och jag vill inte..

 usch usch usch usch kära gode gud, håll uppe min vägg tills på torsdag, då kan den rivas ner. Amen...

 shit vad superduper långt inlägg, säkert bara två personer som läste allt. iallafall Vi hörs. LOOOOVVVVWEE


Ovido - Quiz & Flashcards