Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Amanda Andersson - 26 januari 2011 22:31

Nu är det redan onsdag kväll. Shit vad fort veckorna går. Dom springer iväg, och det gör även mina pengar.. men inga pengar kommer in. give me a F job.

I morgon blir det kalas för min syster som blivit 12. Och på lördag var tanken att jag skulle passat min 7 åriga syster, men fick nu reda på att kullgrens premiär var då. Så pappa ska försöka fixa så jag slipper :)

  Insåg faktiskt på måndag kväll att jag saknar mina tjejer i usa. Tanken har verkligen inte slagit mig än, men då så! Fick kämpa med tårarna.. det känns bara overkligt att inte se dom eller framför allt höra dom. Inga barn som springer efter mig vart jag än går. Känndes verkligen som att dom var mina barn, blä.

Inte heller min "syster" ashley som i princip satt fast i mig, är inte med mig.

 JAG SAKNAR DOM




men får jag jobb och pengar kan det bli en usa resa med mina borås tjejer i augusti kanske, som planerat. så nu jag får jag hitta ett jobb då. wish me luck..  

Ovido - Quiz & Flashcards