Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Amanda Andersson - 31 juli 2010 06:25

Hallå hallå!

Kom hem i går från Cape Cod. Varit en helt underbar vecka :)

Upp tidigt varje morgon för att utforska stället. Cykelturer, joggning, wakeboard, tubing, paddling, båt, gocart, kolla sälar och utsikt m.m en dag åkte vi in till Boston. Ashley och Melissa åkte och kollade college medans jag och jason tog tjejerna till ett stort akvarium och sedan en lekpark, kul :) Självklart går inte allt som det ska, vart jag än är...

sträckte en muskel i armen, irriterat öga i två dar, gjorde sönder lånad kamera, ramlade, tappa bort tusen saker, femtio myggbett, bråkade med ashley ett antal gånger (eller hon bråkade med mig).. jaja men allt var hur kul som helst i allafall :)

en mycket aktiv vecka..

   i morgon blir det till att packa om väskan och ta tåget in till storstaden för att äntligen träffa min (ena) familj :) får ersänna att jag faktiskt är lite nervös, känns så konstigt att man ska se alla nu efter sju månader.. och dom tar även med en svensk mobil så nu kan ni smsa till mig igen hahah..

 får sova nu så jag orkar med veckan, har gjort ett schema till oss så vi har fullt upp vill ja lova! hej då på er för yttligare en vecka.. see ya folks

Ovido - Quiz & Flashcards