Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Amanda Andersson - 2 juli 2010 03:17

Fyra tjejer har jag haft hand om idag. Redan full fart redan i morse.

Med en grinig Mia i armen gjorde jag pannkakor, på med solkräm på alla, i väg med två på tennislektion, packa väska och mat, göra lunch, städa inne+ute, i med bilstolar och i med ungarna och äntligen iväg till poolen.

Vädret var väl inte på topp men tjejerna hade kul.. jag satt mest och tjöta med allt annat folk.. kom hem och var helt slut.

insåg att jag inte kissat eller ätit på hela dagen, haha kul att jag som älskar att äta kan helt glömma bort det. Pratade med mamma och martin. får tacka olle och kerstin för pengarna jag fick, på tok för mycket men TACK =)

tack till världens bästa linnéa också som skickat brev hit med massa gott och fint brev:) brodern min är på festival, hade jag också velat men jag är fast här hehe


kvällen blev inte riktigt som planerat. orkar inte nämna nåt men blev tjafs och tårar.

vill bara sova nu så det blir ny dag med nya händelser.

SAKNAR ER.    och annie- du är det bästa som finns <3

Ovido - Quiz & Flashcards