Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Amanda Andersson - 4 juli 2010 19:31

Gårdagen var hur underbar som helst! Och lilla Mia som blev 1 år hade jättekul =)

Festen var i vår trädgård med massa usa färger överallt, eftersom vi firade 4 juli med..

Bandet som spelade var skitbra, fick deras kort och dom sa att ja måste komma till deras club haha.. dom fick även svensk choklad som dom älskade =)

Jag och ashley hängde mest vid baren, eftersom Ashley känner han från skolan..

Blev många drinkar för oss. var skitkul att hoppa i hoppborgen med alla ungar!

Hade riktigt kul..men i slutet blev både jag och ashley för fulla, speciellt ashley.. haha

fick ta ner henne till mitt rum så hon fick sova i min säng..

 bakfulla som vi är, ska vi åka och shoppa lite..kanske även blir bio. det är för varmt för att vara ute..hett hett hett..suck.. in i duschen nu och hoppas på att ja piggnar till.känner mig fortfarande  lite wierd..haha


puss å kram och ett STORT grattis till min bästa bror som blir 18...:) saknar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards