Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Amanda Andersson - 6 juli 2010 05:33

Uppe med tuppen i morse, men var hur trött som helst.

När jag kom upp var allt tyst och alla sov. började plocka ur diskmaskinen då melissa smet upp och sa att ja kunde lägga mig igen, eftersom det var röd dag är dom lediga:)

Så tillbaka till min säng vilket var Otroligt gott. sov tre timmar till..

   Resten av dagen spenderade vi oss familjens vänner som bor i ett slott typ, med underbar utsikt..vi badade i poolen och åt mycket god mat. Avslutade kvällen på gymmet med ashley, vilket är alltid lika kul. haha


I morgon blir det en sressig dag skulle ja tro.. hela veckan kommer bli stressig. och till helgen fyller ashley år. då blir det kalas :)


ska sova och vila min kropp lite nu tänkte jag.

miss you guys!

Ovido - Quiz & Flashcards