Alla inlägg den 21 juli 2010

tio

Av Amanda Andersson - 21 juli 2010 02:00

just nur är jag lite orolig.. upptäckte förut att Mias ögon började svullna.

hon blev bara sämra och sämre så Jason tog henne till sjukhuset. Dom har varit borta i några timmar nu, men tror hon blir bättre snart, lät så i allafall !


Har varit lite seg på att skriva. Helgen gick jättebra med tjejerna.

Kanske inte lördagsmorgonen när ashley öppnade dörren utan att vi larmat av.

Telefonsamtal och sedan en polis som kikade in genom dörren..haha

Trodde aldrig att det kunde vara så kul att ta hand om dom som det faktiskt är.

På nätterna kom dom in till mig och sov, supermysigt. Och på morgonen sa alexa:

You're a great au pair, you take care of everybody and you keep us safe and I love you.. det lät sååå gulligt, jag ville bara krama sönder människan :)


I morgon åker vi till Cape Cod som är en bit från boston. Vi kommer hem nästa torsdag, så jobbar jag fredag och på lördag är det den stora dagen :D

Då kommer Mamma, Martin, Jakob, Linnéa, Mormor och Morfar! oj vad jag längtar:)

nu ska ja städa upp efter tjerna och vika klart tvätten. ADIOS gott folk !


Ovido - Quiz & Flashcards