Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Amanda Andersson - 3 juli 2010 05:37

precis kommit hem efter att ha kollat på alla raketer vid parken,eftersom det är 4:de juli helgen..

massa folk, blev kallt men var ändå helt okej:

Idag städade jag och lauren lekstugan rejält, vilket behövdes. sedan åkte vi till poolen igen. var riktigt kul :) När vi minst anar det dyker Jason upp och slänger ur sig att han tror han ska köpa ny bil. han tar med oss ner till parkeringen och visar oss den, GRYMT snygg bil..hundra femtio tusen dollar om inte mer. billigt =)


Upp tidigt i morgon för det är en stor och viktig dag! MIA fyller 1 år. min älskade lilla mia blir stor. Vi ska ha kalasstort kalas med band, bar och bartender, hoppborg för dom små, catering och vi blir väl ca 70 st. ska bli kul :D

så ska sova nu tänkte jag. förresten så kom det en till räkning till mig på posten idag, att jag har kört igenom en tull igen, utan att betalat (viilket ja HAR gjort). så nu är jag uppe i snart hundra dollar, i stället för två dollar. JIPPI

godnatt på er.. 27 dagar kvar :)

Ovido - Quiz & Flashcards