Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Amanda Andersson - 16 juli 2010 04:42

Hallå alla!

Spenderat heela dagen vid poolen. hade jättekul. var jag, ashley, lauren, laurens kompis och lilla mia. blev middag och sedan gymmet.

Jag och ashley föreslog under middagen att dom kunde åka in till NYC över helgen om dom ville, så nu när jag och ashley låg och kollade på film kom Jason ner och sa att dom gärna åker. trot eller ej men vi gillar faktiskt att passa tjejerna över en helg :) men lördag morgon blir det storstädning, för vi ska ha yttligare en visning på huset för femtioelfte gången.....sedan ska vi nog göra tacos. men inte dom som gör det i usa utan som jag gör det i sverige! mycket godare =)


Femton dagar kvar bara. Tyckte nyss jag räknade ner från två eller tre månader, men endast femton dagar tills mina kära gäster kommer :)

Får säga grattis till kusin richard som fått sin son Leon!!

får sova nu och vila upp mig för en hektisk helg, förmodligen lite sömn också..

gottnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards