Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Amanda Andersson - 17 juli 2010 02:37

Jo men visst, allt gick ju som planerat. Ashley som tjatade så på att Jason och Melisa skulle åka till NYC över helgen.. och när allt var bestämt och klart kom JAG på att hon jobbar helgen! smart va? Så blir väl mest jag som tar hand om tjejerna då.


Spenderat hela dagen på cluben vid poolen, underbart :) på fredagar är det lite art and crafts så pysslade lite med lauren=) Åkte hem, lagade middag, badade tjejerna, gjorde efterrätt, lekte pirater och till slut i säng för en bok. Inget tjaft och inga tårar så än lever jag allt :) Just nu ligger jag och gottar mig med glass och ska kika på en film snart. Ashley lär väl komma hem runt elva, men då sover jag säkert,

för jag blir nog väckt tidigt i morn om inte i natt, eller om typ tio minuter!


I morn blir det storstädning för visning på huset och sedan poolen :)

nä  jag är nog bara pratsjuk eller nåt, har tråkigt nu när jag inte har nån att prata med.. jaja godnatt på er iallafall :)


Ovido - Quiz & Flashcards