Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Amanda Andersson - 12 juli 2010 03:02

Helgen gick fort..

I fredags tog jag tjejerna till poolen, sedan hem och laga middag, bada dom, läsa bok och sedan i säng. Jason och melissa var inne i NY så jobbade extra. jag och ashley kollade skräckfilm och åt glass. Precis när filmen var slut var klockan halv tio och då hör vi plötsligt tre jättehöga knackningar på glasdörren. vi släcker alla ljus och flyger ner till golvet, och kryper mot dörren. Vi ser en stor bil mitt i vår trädgårn med ljusen på. Jag viskar till ashley att kolla registeringsskylten medans mitt hjärta slår så att det gör ont...

  livrädda helt i onödan, visade sig vara folket som skulle hämta hoppborgen för fyra dagar sedan. vem gör det en fredag kväll och knackar skithögt när dom vet att barn sover.. jaja :)


lördagen blev det stort köpcentrum, middag ute och sist en liten fest hos nån.

Söndag var det kalas, städning och nu skräckfilm med ashley igen..

just nu är hon uppe och pratar med J&M...jag hoppas det går bra, för dagen har inte varit lätt här i huset vill jag lova..

  Idag är det 20 dagar kvar, tills jag får se underbara leenden igen :)

saknar er alla otroligt mycket! och just det, här kommer det nya: Jag har mörkt hår igen haha

  


Ovido - Quiz & Flashcards