Alla inlägg den 31 december 2010

Av Amanda Andersson - 31 december 2010 16:42

GOTT NYTT ÅR!!

Kan ju först börja med och säga att jag mår så mycket bättre. Sovit i 11 timmar men fortfarande svar. Så får hoppa över Times Square idag..:(

I stället får jag fira nyår antagligen i min underbara säng som jag spenderat ca 3 dygn i nu..yayyy!


Ligger här och ser tillbaka på året som gått. Kan ju bara säga att 2010 var nog det bästa året i mitt liv! Jag är så glad att jag tog chansen att göra det här och jag har lärt mig så otroligt mycket- om mig själv och livet. Alla borde ta ett år i livet och göra något liknande. Som sagt, det bästa året.. Med mycket kärlek. Men om 6 dagar tar livet här slut.. and back to reality!


Hoppas alla får en jättekul nyårsafton med nära och kära!


L O V E

Ovido - Quiz & Flashcards