Alla inlägg den 12 december 2010

Av Amanda Andersson - 12 december 2010 21:54

Är så nöjd för jag är nästan redan klar med mina julklappar.

Jag och Ashley gick in i en affär i går och vips så hittade jag massa.

Men Melissas julklapp kommer ta lite extra tid. Ska pyssla på/i den och göra fint. Ni får se bild när det är klart!

  Middagen med Vanessa, Anna och Tiffany var lyckad. Åkte till Gasho (japanskt?). Där hade varhe bord en egen kock som lagade maten mitt framför oss. Och eftersom vi firade min födelsedag skulle han ju skoja till det hela tiden.

Servitörerna kom och sjöng med tårta också. Vi avslutade så klart med bio (vad annars) och åt återigen. Man bara äter och äter all the time! Fick förrsäten fina presenter och supergulliga kort :)


Sov mer än tio timmar, det händer ALDRIG. Men jag är halv sjuk så legat i min säng nästan hela dagen. Alexa och Lauren å även katten kom och höll mig sällskap i nån timma. Nu har jag fyllt i blanketter om mina au pair möten och mina credits jag tagit. Kollat upp om lufthansa så får ringa dom i morgon också. Bara tre lördagar kvar här. Nästa lördag försvinner nog också fort, för då ville Vanessas värdpappa ta oss till NYC för att festa haha.

  Nu ska jag kika Greys anatomy, sedan läsa min bok och sedan film med ashley.

Grattis till min fina  moster får jag säga också <3



           

      


L O V E

  

Ovido - Quiz & Flashcards