Alla inlägg den 28 december 2010

Av Amanda Andersson - 28 december 2010 03:47

Är svettig! Men inte för att jag är sjuk utan för att vi har dansat så.

Jag och Ashley kollade på Step up 3 och efter filmen fick vi så mycket energi och dansade alla möjliga danser. Vi försökte ligga och göra den så kallade masken på golvet och massa andra konstiga rörelser, masa hip hip moves och även balett. Melissa kom ut i vardagsrummet och dog av skratt!


En seg dag. Jag har nog inte gjort något alls idag. åter igen BORING, jag vet!

Jag har nog aldrig kännt mig så här tråkig. Jag känner mig lika tråkig som det är att kolla på svartvit tv. HALLÅ, can someone wake me up please? Jag vill ha massa energi nu det sista i detta landet. Så käre gode gud hjälp mig att bli frisk och få massa energi. AMEN..

  jag har helt totalt glömt bort att läsa min kusins blogg när han var i frankrike ett par månader. kasst av mig, I know. Vi har verkligen precis samma humor. Och jag älskar när vi har släktkalas för då blir det mååånga skratt. Läs han blogg, han är kul han :) http://exilliv.blogspot.com/  saknar han, a lot! (bella du med så klart <3 )


L O V E

Ovido - Quiz & Flashcards