Alla inlägg den 1 december 2010

Av Amanda Andersson - 1 december 2010 20:36

I går bet jag i hop med tänderna att jag hörde dom knaka.

Trodde det skulle bli en trevlig dag/kväll. Alexa och Mia gnällde i princip hela dagen. Lauren kommer hem med en kompis. Men tänkte att jag i allafall har Ashley, men då har hon också med sig en kompis hem. Alla sprang runt och skrek som dårar. Tur att jag man svära lite på svenska så ingen fattar, hehe Middagen var kaos för att inte tala om när jag skulle bada dom. Det tog nästan 1 timma och jag fick skrika på dom ett antal gånger. Var så frustrerad att jag nästan började gråta. Men jag bet ihop :)


Nu har jag det i allafall bättre. Ahsley är hemma från skolan ("sjuk") och tjejerna är bättre. Det är Hanukkah idag så vi gjorde lite kort till Melissa och Jason. Har skickat in min läxa, finally =) Ska ha melissas föräldrar över ¨på middag i kväll, och sedan kommer väl melissa hem i natt nån gång, gott...

Nu ska tvätten vikas och lunchlåda göras. får ju dåligt samvete av att skriva massa negativa saker, men mår bättre av att få ur mig det :) älskar ju givetvis mina tjejer super duper mycket!  Puss å kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards