Alla inlägg den 27 december 2010

Av Amanda Andersson - 27 december 2010 04:22

hooost hooost och prosit prosit.

Sist men inte minst har jag gått och blivit sjuk. Var så glad när jag sa till alla att jag var den enda som var frisk här. Och nu när alla börjar bli friska blir jag sjuk!

 Fast det är inte så farligt än men jag antar att det kommer bli värre..


Pratat med mamma på skype i en timma, sedan pappa i en och en halv timma..

Underbara samtal som gjorde mig jätteglad :)

 Har i princip legat i min säng hela dagen. Lite sällskap som kom och gick..först kom katten, sedan ashley, sedan tjejerna och så var vi plötsligt sex stycken :)

 Nu ikväll bakade jag och ashley tre olika sorters kakor. APGODA!! vi kollade även lite på Toy Story 3, men ashley somnade så vi gav upp.


och bara så ni vet, melissa ger mig ledigt ett par dagar när jag vill denna veckan. gott va! men vad ska jag göra, INGENTING. har inget alls att göra, så slutar väl med att jag är i huset ändå. och nyår... jaa inga planer alls än så länge. hur rolig människa är jag egentligen. Sista veckan och nyårsafton och man bor i New York, YAYYY! whatever.. får sova på saken.  jag kanske kan bli en roligare människa över natten och ha massa ideér i morgon (probably not)


LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards