Alla inlägg den 25 december 2010

Av Amanda Andersson - 25 december 2010 21:32

God jul allesammans!

I går var väl en hyfsat okej dag. Melissa låg sjuk hela dagen, så jag och ashley hade tjejerna. Tvättade och städade bokstavligt talat heeela huset! Vi skurade och skrubbade varenda liten yta. Vid fem åkte vi till Melissas föräldrar. (även jason kom med). Där var hela släkten och vi hade kul. Jag och Ashley hamnade i det "roliga" bordet så jag skrattade non stop. Fast blev lite generad ett antal gånger, för dom skulle driva med mig om allting..suck, men var väl lite kul.

Kom hem sent. Jag och Ashley delade på en flaska vin och slog in resten av våra paketer.


I morse vaknade vi ganska tidigt och gjorde klart det sista! Skyndade oss upp för melissas föräldrar och äve´n jason var i huset. Och vips som det är kommer en tomte. Världens roligaste haha! VIsst är det kul att få presenter, men jag älskar att ge bort dom mer :) Melissa grät när hon fick julklappen från mig..även ashley grät lite för det hon fick. Sen har folk kommit och gått här i huset hela dagen.

Nu ska vi snart ha middag med M föräldrar.. Jag har fått så himla mycket saker. Trodde ingen tänker på mig att jag inte skulle få något. Men Oj. Av moster, morbror, mormor, gammel mormor, jimmy och melissa och tjejerna.

 Jag är så supernöjd och det var en jättefin och rolig jul:)

    Men nu har jag massa hemlängtan. det slog mig först när jimmy sa att det måste vara svårt med julen utan min underbara familj. ( han har träffat en del av dom) och då ville jag bara grina.. vad är egentligen julen utan ens nära och kära? Så var glada ni som hade varandra där hemma medans jag är här,  all by myself. nej då, så patetisk är jag inte :) Har underbara människor här, men ni där hemma hade jag helst  velat vara med <3


I allafall... GOD JUL =)


Ovido - Quiz & Flashcards