Alla inlägg den 4 december 2010

Av Amanda Andersson - 4 december 2010 03:55

Precis fått igång min Iphone ååh så kul :) älskar när nåt är nytt!

I morgon ska jag kika på min nya kamera "Holga" om jag får tid.

Tanken är att jag och Vanessa ska på en hike tur i Bear Mountain. Och även laga någon mat från vårat eget land, som vi ska ha med oss på au pair mötet på söndag. Saknar Vanessa nu. Var nästan två veckor sedan vi sågs. Synd att man alltid blir som närmast när någon måste lämna och åka.. snyft


Fick betalt idag, från förra veckan och denna. 600 dollar, det satt fint. Men det är jag faktiskt värd, så som jag sliter. Idag vet jag inte hur mycket tid vi spenderade med att städa allt. Vi har nya garderober i hela huset, och gått igenom allt som är. Jag skrubbade även alla (tuuusen) skåp i köket..

  Fick en fin låt av min bror förut. Tänk att han saknar mig såååå! haha och nu blir han säger jätte irriterad för att jag skrev det. whatever, jag saknar dig brorsan, mer än du anar :)

7  januari 10.00 säger bara LANDVETTER!!

nu ska jag sova minst tio timmar. godnatt på er


L O V E

Ovido - Quiz & Flashcards