Alla inlägg den 3 december 2010

Av Amanda Andersson - 3 december 2010 04:14

Är det seriöst redan den 2 december? om mindre en en vecka blir jag 21, vilket betyder att jag får köpa alkohol i USA. Kan ju smygviska och säga att jag redan köpt ett antal gånger och folk är blåsta här! Tack gud för mitt svenska id.

Whatever..

   Melissa kom hem runt ett i natt. Sov uppe hos ashley, så hörde när hon kom hem. En liten gullig sak Alexa gjorde. Hon vaknade när Melissa kom hem, och ropar mitt namn flera gånger. Melissa går in och säger hej och att hon är hemma igen. Alexa börjar grina och sa: Where is amanda, I want amanda.. Jag låg där och hörde allting och fick mig ett leende på läpparna. Inte kul för M kanske, men men..


efter en ganska lång dag, blev det dunkin dounuts med ashley. Satt i bilen och drack kaffe innan vi skulle se Harry Potter filmen på bio. vi började prata gamla minnen- och det slutade med att båda stor lipade hehe. önskar jag kunde adopterat ashley...min lilla lillasyster. näää, i morgon är det fredag och jag har ett par planer. vi hörs la i möööörrn som man siiger i färgelann...


L O V E



Ovido - Quiz & Flashcards