Alla inlägg den 22 december 2010

Av Amanda Andersson - 22 december 2010 17:17

En stor suck! Jag är helt slut. Ashley, Lauren, Alexa och Mia är sjuka..

Alexa har haft magsjuka och har nu bara feber. Dom andra har feber, hostar och är allmänt jättesjuka bara. Ashley klagar nog mest fast än att hon är äldst!

  Så denna veckan har jag sprungit runt och sett till att alla har det dom behöver och pysslar om varenda kotte. Supersvårt att få i dom mat..

Men inte ens jag har matlust längre.. Så jag antar att jag blir sjuk snart med. och jag har ALLTID matlust!


I går spenderade jag nästan tre timmar på ashley's julklapp. Melissas får jag jobba på idag. Den tar nog mer än tre timmar. Men jag är supernöjd med alla julklappar jag gör och har köpt. Tror dom flesta blir nöjda :)

 Mina två resväskor är framme i mitt rum och idag eller i morgon ska jag börja packa lite smått...


MISS YOU GUYS.

Ovido - Quiz & Flashcards