Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Amanda Andersson - 29 januari 2010 05:03

åååh, börjar tröttna på att alltid säga the best part of the day vid matbordet.

kommer inte på något som är värt att nämna. Jag menar, att gå inne en hel dag med två små ungar kanske inte är någon höjdare, VARJE DAG.

Kom i allafall ut och fick köra bil i går, var ett tag sen nu men gick bättre än väntat. är väl inte världsbäst på att köra som ni säkert vet, och speciellt inte i en bamsebil! men lyckades gasa och ta mig fram och faktiskt börja känna igen mig i denna stad.

 

Idag fick jag passa alla tre för att Laurens skola var inställd pga av all snö som kom.

bortskämmda amerikanare vet inte hur man ska hantera snö...

har ont i hela kroppen verkligen,. Vilken lekstuga, eller hönsgård kanske är bättre ord. som tur var hjälpte Ashley till en del. Mia den minsta var väldigt sjuk idag och sov typ inget och grinade. fick bita ihop men om mina tänder håller till i morgon vet jag inte.. Lugn kväll iallafall med god mat och The notebook med Ashley.

Har även varit illamående hela dagen, var nära på att macaroni and cheesen kom upp. blä!

  Imorgon är det fredag, blir jobba, få löööön, middag och kolla på Lauren som ska uppträda på någon musikalgrej. sedan kommer lööördag! blir heldag i NY city, fest och förhoppningsvis hotell. fina grejer.. vill ut från huset och behöver det.

ska lyssna vidare på neil young nu och krama kudden.

LOVE.

 

      

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards