Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Amanda Andersson - 19 januari 2010 03:38

Hemma i huset igen efter helgen i Bel Air..

Resan upp var hemsk. Jag fick åka med dom tre minsta och Melissa upp, och Ashley med Jason. Alla tre grinade samtidigt, precis som man vill ha det!!

När vi kom fram gjorde vi middag, spelade spel och dansade till 80tals musik som vi hittade. hur kul som helst!!

  På lördag passade jag och Ashley Mia, när dom andra åkte skidor. Vet inte hur många gånger vi spelade spelet Sänka Skepp. Älskade det..kanske var för jag vann hela tiden!

Vi skulle ha åkt vi också, men vi fick skäll när dom andra kom tillbaka så blev inget åk för oss...aldrig kul att få skäll men vi förtjänade det faktiskt!

  Söndag blev det ut i backen och fy tusan vad kallt det var. Det typ regnade isbitar.

Ashley ramlade hela tiden vilket jag tyckte var skitkul..tills mina fötter domnade bort!

  På kvällen åkte vi till en backe för lite snowtubing. Var gummidäck som man satt it.

Det var lift upp och sedan band dom ihop oss och tog världens fart med massa snurr. Skrattade så mycket att jag blev hes ett tag. Skitkul verkligen!

 När vi kom hem busade jag med Alexa och fick världens hajbett på baksidan låret.

Den lilla skrutten bet mig! Jag skrek som tusan..Melissa kom springandes och Alexa fick lite smisk och sedan hamnade hon in the corner..rätt åt henne, för den smärtan var inte att leka med. FY!


Frukost blev det på ett mysigt Diner mitt i stan. Godaste pannkakor jag ätit..

Sedan hemfärd igen med massa gap och skrik. Var skönt att komma ner till mitt eget i lugn och ro en stund..Vi åkte och handlade mat, sedan hem och lagade middag, Melissas föräldrar kom hit en sväng, dusch och sedan mys framför tvn med Ash, Alhgrens bilar, kakor och bulle.

 Sitter nu med en engelskabok jag hittade och ska försöka lära mig lite mer tänkte jag!

Längtar till helgen..föreslog faktiskt att Melissa och Jason kunde gå ut och äta på fredag, så kan jag ta tjejerna..det var nog väldigt uppskattat.


Nej folket, ska upp tidigt i morgon, back to reality.

Saknar min josefin och våra kvällar med massa skratt. saknar dig jos!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards