Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Amanda Andersson - 21 januari 2010 01:17

veckan går allt fort!

dagen gick bra. varit trött och hängig hela dagen. Alexa är lite sjuk, även Lauren.

Middagen var ganska tyst idag, mest Jason som pratade..om nån stuga dom ska bygga vid skidbacken, lyssnade inte så noga...

gick ner och la mig direkt efter maten, då kom melissa strax efter..

hon frågade om allt verkligen var bra och att hon märkte under middagen att jag var tyst och inte som vanligt. jag sa att allt var bra men att jag var väldigt trött.

när hon gick, kom faktiskt ett par tårar. vet inte varför, men dom bara kom så plötsligt. tog en lååång dusch, och det försvann. ligger och äter lite snacks och tycker synd om mig själv. behöver en KRAM, kan någon komma och ge mig det?

behöver den nu, Fort! :)

Bakade faktiskt idag, chokladmuffins..i morgon tänkte jag kanske göra pannkakor.


P o K

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards