Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Amanda Andersson - 12 januari 2010 03:49

 Yes, första dagen med dom minsta gick grymt bra!

Gick upp vid sju, fick frukost och kaffe sedan åkte dom andra.

All by my self med en på 6 månader och 2 år...

Vi målade med kritor och målarfärg, dansade till musik, åt lunch, gjorde välling, bytte blöja och kikade lite på tv. Tillslut somnade båda på var sin sida av mig. Underbart söta!! Melissa blev SÅ stolt över Amanda när hon kom hem och såg detta :)

Hjälpte Lauren med läxorna när hon kom hem. Vad mycket man tror att man kan, som man inte har en aning om. Lärde mig lite även ett barnprogram vi kikade på i morse. haha

   Jag som brukar ha problem med att hålla mig för skratt fick det lite jobbigt vid matbordet. Man ska ju inte uppmuntra barn genom att skratta när dom gör nåt dom inte ska göra, men kunde inte hålla mig. Alexa är faktiskt en riktigt rolig unge, speciellt när hon gör en viss min och med mat i munnen. Jag brast i skratt och därefter kom Jason..jag och Jason har faktiskt samma humor!!


Min första vita helg på väldigt länge är över..kan jag behöva tror ja.. eller hur? =)

FIck faktiskt vin till maten (fast jag inte är 21), och Ashley blev skitsur..hihi


Oh, by the way ska vi till Bel Air och åkte skidor i helgen och till Vermont i feb.

Och någon gång i mars ska vi till Florida..och snart kommer min egna bil! lalalala


Ipod och sova..See ya!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards