Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Amanda Andersson - 20 januari 2010 04:19

gäsp gäsp..

är riktigt trött nu. började 7 i morse och slutade runt halv åtta..

lekt haj med Alexa igen, men inget bett idag inte, thank god :)

Vi har mest slappat idag..Mia sov som en stock och jag passade på att göra stuvade makaroner, vilket Alexa åt upp väldigt fort!! gjorde även tonfiskröra, som hon älskar.

Är kass på att laga mat, så får väl börja nån stans..tänkte kanske baka i morgon, om jag är på humör. får dricka massa kaffe så kanske.

  Ashley och jag har väl flummat som vanligt. Jag och Jason kollade på Jeopardy förut.

Tappade verkligen hakan, visst visste jag att han var smart, men ojoj..

Varenda fråga från början till slut kunde han. Imponerande =)


förhoppningsvis ska johanna sova här på lördag, efter Ny city...lääängtar.

ska bli gott att prata lite svenska faktiskt. börjar ju faktiskt tom tänka på engelska nu.

nu är allt svenskt godis slut huhu..och jag är hungrig, eller nja, mest sugen på godis!

godnatt people (bilder kommer snart)


<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards