Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

PANIK

Av Amanda Andersson - 27 januari 2010 00:59

Har verkligen gäspat mig igenom denna dag!

I morse när jag stod och diskade lite kommer Alexa fram och säger mitt namn,

jag tänkte att hon skulle gnälla eller något som vanligt, men då kollar hon bara på mig och säger: I love you.. lät faktiskt som det kom från hjärtat, och amanda blev glad :)

Några timmar senare kom paniken, när hon fastnade med huvudet i en stol.

Fattade verkligen inte hur det gick till, men fast var hon. Vi försökte på alla sätt, med hudlotion, sätta bak håret men inget funkade. Fick lugna henne eftersom hon fick panik, samtidigt som Mia ligger på golvet och vrålskriker eftersom hennes välling dröjde visst ett par minuter extra..Skitkul.  Alexas ögon började se konstiga ut och det såg ut som hon skulle svimma eller nåt, så fick sjunga lite låtar och ringa Melissa.

  Efter ett tag löste sig allt och jag kunde andas igen.. jävla stol!!!

Fick mycket beröm vid matbordet idag, om hur allt i huset är mycket bättre och i ordning sen jag kom, hur mycket jag gör utöver allt annat och hur bra jag är med barnen. var kul att höra..

   Då kanske jag slipper ha dåligt samvete i framtidigen så fort jag ska göra något själv eller bara gå ner på mitt rum själv en stund.. enda stunden jag har själv är när jag ska sova.


Snart kommer paket från Sverige med godsaker.. looking forward to it :)

 ska fortsätta på mitt te nu och kika lite på film.

Puss

 
 
mamma

mamma

27 januari 2010 12:53

Det låter som du har fullt upp. Skönt att det löste sig. Jag förstår att du sällan är ensam. =)
Massor med godsaker på väg...

Kramar från mamma

http://dekoreramedmera.blogspot.com

 
Ingen bild

Isabell

27 januari 2010 14:37

Vad duktig du är gumman! Å andra sidan har du ju aldrig gillat att vara ensam, så det kanske passar dig? :)
Puss på dig!

 
Ingen bild

Annie

27 januari 2010 15:44

Hej Amanda
Hur kom Alexa lös från stolen, stackars henne?!
Idag har mamma varit och hälsat på mig i skolan.
Och vi har bakat bullar nu, goda bullar...
Jag älskar dig också och saknar dig!
Kram Annie

 
Ingen bild

Jakob

27 januari 2010 17:37

hallo tösa! hoppas du har de najs i lilla usa!
glöm inte, Pölsa has no fear because he got a lot of beer

 
Ingen bild

pappa, sara & annie

28 januari 2010 22:09

Hej mandus!
Det var länge sen vi hörde nåt ifrån dig, vi saknar dig!!
Skulle vilja prata med dig på skype, men tidskillnaden krånglar ju till det lite..:(
Skicka gärna ett sms om du har tid att skypa lite.
Stor kredit för det du gör, antar att det inte alltid är så enkelt...
vilken historia...men du löser ju allt, du äger :)
Kramar i multum

 
mamma

mamma

28 januari 2010 23:20

Gumman... Vad gör du? Jag håller med de ovan. Vi saknar dig och dina inlägg. Bara ett par ord från dig och dagen är gjord.=) Vi har också bakat bullar idag. Blev så sugen när Annie hade gjort det... mmmm så gott!

Pussar och kramar!

http://dekoreramedmera.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired.. Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än n...

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Ovido - Quiz & Flashcards