Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Bel Air

Av Amanda Andersson - 15 januari 2010 05:28

haj haj

dagen gick hur fort som helst. vet inte hur många koppar kaffe jag druckigt,

var så jävla trött imorse..gick bra att passa dom små, Mia sov tre timmar i sträck och sedan en timma till. Alexa somnade på min mage och sov i en halvtimma!

Så underbart tyst det är när dom sover, love it haha!

  Sedan kom Ashley hem med lite nyheter..inga roliga tyvärr!

En kille på hennes skola blev mördad natten till idag, och även hans bror dog idag..

på skolan om jag inte fattade fel? dom är tydligen helt störda här, så var nog därför Melissa varnade mig för ett visst område. Kul att förlora båda sina söner på ett dygn, nja inte så kanske. Och Melissa som är rektor har haft många samtal hem idag vill jag lova!


Ashley och jag kommer väldigt bra överrens! pratat om allt mellan himmel och jord idag..skrattat mer än vad jag gjorde i går tom. fast hon är yngre och omogen i vissa fall är hon jävligt rolig att vara med..looove her! Hon ville lära sig massa fula svenska ord som hon kan kalla dom andra när hon är trött på dom :)

När hon uttalar orden låter det som om en svensk bryter på ryska..askul


I morgon åker vi till Bel Air för snowboard och skidåk, wiho!

Ska dela rum med Ash, awesome! ha en bra helg kära svennar!

LOVE.

 
 
Ingen bild

Martina

16 januari 2010 23:16

Åh så bra du verkar ha det! Shopping på Manhattan låter inte äckligt direkt, men vad är väl det när man kan strosa på Torp köpcentrum istället?!?! Fortsätt skriv så jag har något att pyssla med ;) saknar dej jättemycket!! / Martina "Korven" Olsson

 
Johanna

Johanna

17 januari 2010 03:04

Låter som att du har det fint :) Jag ska byta familj, dom var inte helt vettiga människor tyvärr. Ska vara kvar där i två veckor iaf, så vi ses fortfarande på lördag om du kan :)

http://johanainewyork.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sara

18 januari 2010 10:48

Hoppas du har haft det bra under helgen o åkt mycket skidor. Eller du kanske mest har stått i barnbacken o hjälp till..
Saknar att du skriver på bloggen, det står överst i prio varje dag att kolla in den. Fast saknar dig ännu mera...
Kramar i massor

 
mamma

mamma

18 januari 2010 20:22

sitter och väntar som en hungrig hund...

http://dekoreramedmera.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired.. Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än n...

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Ovido - Quiz & Flashcards