Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

Killing me softly

Av Amanda Andersson - 14 januari 2010 04:20

JAG DÖR!

tror jag höll på att dö faktiskt, var länge sen jag skrattat så här mycket.

träningsvärk i magen i morn då tro? Ashley är nog den mest flumma människa som finns. helt weird verkligen! Melissa jobbade över idag, och då är det lite lekstuga i huset..

  dagen gick för övrigt bra, fick bada Mia IGEN, och självklart ska Alexa också i.

Min LCC kom hit, och allt gick jättebra. Men måste börja fundera på vad jag vill plugga..svårt!!


Har faktiskt stört mig lite på Alexa idag. Hon tror att hon är nån primadonna eller nåt, och bara kör med mig, letar upp sår på kroppen för att ha nåt att klaga på - allt verkligen!

  I morn blir jag och Ashley barnvakter igen..kanske ska baka nåt eller inte. får se!


I morgon kommer lönen från coop och på fredag får jag min lön här. gött kött

Snart får ja träffa Johanna igen, då blir det shopping på Manhattan vill ja lova, can't wait :):)


Puss o kram

 
 
Johänna

Johänna

14 januari 2010 05:16

Oooooja, det blir nice! Längtar redan tills nästa lördag hoho :)

http://johannainewyork.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

pappa

14 januari 2010 09:21

Helo over there. Kul att du har roligt. Hoppas allt går bra för dej. Själv börjar jag o Annie tillfriskna efter magsjukan,ska nog jobba imorgon,ha de så kul i manhattan, håll i pengarna,vi hörs, ha de bra, miss you. :)

 
Mamma

Mamma

14 januari 2010 15:25

Halloj! Nu packar vi här för att åka. Hittade dina "termosar". Jag lånar dom. Du har ju mina. Ditt lönebesked har kommit. Är det något vi ska kolla? Men du har dosan med dig, va? Roligt att höra att ni har kul. Kan du inte ta lite bilder i huset, så vi får se hur du bor?

Kram kram -skumbanan

http://dekoreramedmera.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired.. Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än n...

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Ovido - Quiz & Flashcards