Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Amanda Andersson - 31 augusti 2010 04:22

Lång dag. var trött idag efter den låånga dagen i går.

Atlantic City var väl lite som förväntat, stort men ändå B:igt..

Jag och Anna gick mest runt, åt och gick även in i ett "spökhus".. blev faktiskt räddare än jag trott, lite kul :)  En kille trodde vi båda hette Inga, eftersom vi var från sverige..alla från sverige heter ju givetvis Inga, top notch - verkligen!

  Idag har det varit full rulle, efter jobbet (vid sex) åkte jag och hämtade upp dom två svenskarna jag skulle ha min blinddate med.

Alla svenskar jag träffat sedan jag kom till Usa har det bara klickat med en gång med. som om att man kännt varandra hur länge som helst, vilket det även gjorde nu. två super härliga kusiner från Kalmar. Åkte och bowlade och sedan till Fridays för lite mat. tummen upp för denna kvällen!


nu behöver jag sova känner jag. I morgon blir det förmodligen bio, The Last Exorcism.. hohoo, scary!

Ovido - Quiz & Flashcards