Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Amanda Andersson - 9 augusti 2010 04:16

hej på er

är egentligen för trött för att skriva men gör det för er skull :)

Idag tog min semestervecka slut men har haft en underbar vecka!

Tårar blev det både när vi sågs och när vi skilldes åt. var jobbigt att vända sig om och gå åt andra hållet. att ta taxi själv, ensam och ledsen var inte heller lätt.

blev många tårar under solbrillorna.. men i allafall, veckan var jättekul =)

Utforskade nog hela NYC och på lördagen tog vi tåget upp till Newburgh, Lauren fyllde 6 så det blev kalas. Kul att alla fick träffa varandra också och dom verkade komma riktigt bra överrens med =) skrev i inlägget innan att jag såg en videoinspelning av justin timberlake, men att jag aldrig såg honom, men guess what...I did. såg honom uppe i Times Square för yttligare videoinspelning, coooooolt!


var otroligt kul att få komma hit hem igen och se att man varit saknad :) tjejerna blev galna, klättrar på ben och ska upp och kramas hela tiden. stor kärlek till tjejerna verkligen, dom gillar jag mycket :) idag har jag varit hos familjen i sju månader, så snart måste jag lämna dom..usch vill jag inte ens tänka på! nä, får skriva mer i morn..godnatt på er


Ovido - Quiz & Flashcards