Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Amanda Andersson - 11 augusti 2010 02:44

kan ju säga att jag blivit ganska lätt påverkad nu när man inte dricker lika ofta(inte för att jag drack så mycket hemma) hihi. jason gjorde en drink innan middagen, superstark men gick ner väldigt fort..sedan blev det mer och vips så känns det som redbulls reklam, "ger dig vingar". haha


börjar återhämta mig i allafall från min semester. känner ändå stor saknad, blev nog bara värre att se dom.. hehe. och melissa ska fylla i alla papper nu om ny au pair och frågade åter igen om jag verkligen är säker på att jag inte vill förlänga.

 har tvekat länge, tvekar fortfarande, vill hem men samtidigt vill jag aldrig nånsin lämna tjejerna vilket är ett måste vad jag än väljer, huhu. dom är ju nästan som mina egna :) Nu blir det film å mys med ashley..nightnight


jag och min mia :)

  



Ovido - Quiz & Flashcards