Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Amanda Andersson - 18 augusti 2010 01:15

Igår fick vi en katt, lite oväntat.. hemlös kattunge sprang runt och vips så blev det vår.

Bryr mig inte om att jag är allergisk för den var bara så söt :) och Glen ska han heta med, haha!

  Så igår var det Laurens tur att sova hos mig, även Glens tur också..

På morgonen var det inte lika roligt.. hehe.. jaja är det inte alexa så är det glen =)

  Precis tagit på mig mina träningskläder och skulle iväg och träna. Hamnade istället på skype med frida, vilket var månader sedan sist. Jättekul, speciellt att höra allt om Melina.. kul att prata om minnen med, från den gamla goda tiden :)

helt sjukt egenltigen att tiden gått så fort.. mer än sju månader och mindre än fem kvar..och nu flyttar vi snart, sedan är det min födelsedag, jul och nyår.. och till sist sverige igen. då jag förväntar mig lite panik men det får jag ta då =)

saknar er alla. Puss och Kram


  


Ovido - Quiz & Flashcards