Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Amanda Andersson - 14 augusti 2010 04:35

ligger och äter lite i min nybäddade säng (smart).

Fick tvätta mina lakan idag eftersom en viss Alexa som tjatade så om att sova i min säng, råkade kissa ner sig, Hurra! Var visserligen supermysigt att ha henne över natten. Munnen går i ett på henne och tillslut blev jag irriterad när hon började röra sig yttligare en gång, så klagade jag och frågade vad hon nu skulle göra, så säger hon så sött: Jag skulle bara ge dig en godnatt puss och säga att jag älskar dig..


I kväll erbjöd jag mig att passa tjejerna så kunde Jason och Melissa gå ut och ha lte kul, och oj vad glada dom blev. I morgon är det lördag så förhoppningsvis blir det fest, vilket var ett bra tag sedan sist. Ashley åkte till Cape Cod i går för en vecka så kommer bli lite tystare i huset nu, suck..


well well.. ska kika lite på nån film eller nåt innan jag somnar :)

puss och kram


Ovido - Quiz & Flashcards