Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Amanda Andersson - 1 augusti 2010 03:22

Ojojoj..sitter ivrigt på hotellrummet och väntar på att alla ska komma. Tåg tåget till Grand central och hamnade mitt bland en inspelning av Justin Timberlakesnya video. Han var väl 20 meter ifrån mig men såg han aldrig. Inser att jag glömt adressen till hotellet hemma, och mamma kunde ja inte frågaeftersom dom var var uppe i luften. Jag fixar adressen precis som jag fixar allt annat heheoch i stället för att ta taxi, tar jag mig igenom NYC med resväskan och går.Roligare att hitta själv och samtidigt se nya delar av storstan:) Trodde inte jag skulle vara så nervös som jag är.. Ligger i sängen och bara väntarpå att få se dom! Sju månader... Ni fattar nog inte hur det känns just nu!LalalLaaa jag är så glad:):) byeeee

Ovido - Quiz & Flashcards