Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Amanda Andersson - 27 augusti 2010 03:04

trött. trött. trött

vid middagen säger melissa och jason att dom ska hämta min bil som vart på lagning, för nån dåre körde sönder den..hehe

badade tjejerna, diskade och gav dom efterrätt. då kommer jason in och ger mig nyklarna till bilen, fast det är tydligen en ny bil :) en ascool, gammal fast ändå ny bil.

Tog en lite provtur, livrädd eftersom jasons superfina bil är bredvid min och han säger ca 50 gånger att akta hans bil.. men inga olyckor idag inte, bara en väldans skev parkering..

erbjöd mig att hämta ashley efter jobbet, så väntar nu på att klockan ska gå.

lyssnar på håkan.. guuud vilka underbara minnen man har. när jag var tretton var jag väl helt förälskad i han hehe..


hörs i morgon, eller en annan dag..

byyeee

Ovido - Quiz & Flashcards