Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Amanda Andersson - 29 mars 2010 04:47

         helgen var sprungit förbi mig, och det är redan söndag! vilket betyder att i morgon flyger vi till florida!!


I fredags tog jag och ashley en liten roadtrip til Poughkeepsie. mitt på motorvägen inser ashley att vi kört för långt. vi hittar en liten grusväg mellan motorvägarna och jag svängar fort in där, och vidare tillbaka. en stor skylt visade att detta var olagligt, haha!

men som sagt, jag ser ju dåligt...

   hittade tillslut och det blev massa shopping. sedan tillbaka till vår stad för att gå ut och äta. blev tre rätters på fridays :) sammanlagt under dagen körde vi fel fem gånger. men hade en underbar dag!


Lördagen pratade jag med mamma and the rest, som jag saknat att  =)

pratade även med josefin, som lockade sitt hår inför kvällen, då hon insåg efter 15 min att locktången inte var på. Det kallar jag en äkta nöt :)

Jag och ashley passade tjejerna på kvällen vilket blev pest och pina.


Idag har vi varit och kollat på ett hus som är likadant som vi ska bygga. och OJ vad snyggt. det är ett drömhus verkligen! sedan åkte vi och hälsade på melissas morfar på sjukhuset. han har väl inte så långt kvar nu..usch, jobbigt att se dom säga hejdå.

slutade kvällen med middag hos några och äntligen hem igen.

 Får tacka min kära mormor och morfar för paketet som äntligen kom igår :)

och även mamma som skickade med lite saker, som SMALA SUSSIE! tack för brev, godis, tidningar, mina skeva glasögon m,m.  ni är bäst !!

nu måste jag sova.. så jag orkar med en vecka med livliga barn och en galen ashley.

    LOVE.

 

In the car.

Stolt över lilla mia, som tagit sitt första steg :)

Min älskade alexa !

Ovido - Quiz & Flashcards