Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Amanda Andersson - 26 mars 2010 01:19

Vanlig dag i går så var trött vid fyra-fem, men då slutade inte mitt pass inte.

melissa och jason for iväg och jag passade tjejerna över natten. vilket liv, alla ska ha mat samtidigt - välling, ris, pasta allt möjligt vill dom ha på samma gång! inte lätt med tre gnälliga tjejer och en amanda men allt gick faktiskt bra men tyckte jag hörde ett konstigt ljud på kvällen så gick ut och kollade i vardagsrummet.

Då ligger Mias lilla korg(säng) upp och ner, och Mia halvstår mitt i mörkret och håller i sig. stackren som inte kan gå, kunde gått illa där i det svarta. grät gjorde hon också!

tog henne till min säng med glädje :) så otroligt mysigt att sova med lilla mia..

vaknade fem i morse, jippie..


 jobbat hela dagen och nu är jag hemkommen från restaurang, och väntar på steffany..

tre dagar kvar till florida. läängtar!


har storstädat mitt rum nu. gått igenom alla kläder (har visst blivit en del) och vikt och hängt i ordning så fint så! tvättat fyra maskiner tvätt också.

ja nu har ni hört hur duktig jag varit idag, inga roliga saker att läsa- iknow, men kan ju skryta lite i allafall :) tagit fina bilder på barnen ute, som kommer i morgon kanske..

PEACE and LOVE.


Ovido - Quiz & Flashcards