Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Amanda Andersson - 23 mars 2010 02:35

regn idag. vädret byter fort! fick gå i rusket och hämta Lauren från skolbussen, sedan försöka underhålla alla tre samtidigt i mitt rum i en och en halv timma, eftersom Ashley hade en som hjälper till med läxor, så vi fick vara nere hos mig =)


kom yttligare en weird kommentar från kära alexa. Hon sa att hon önskar att hon vore en mamma. Jag svarade att hon förmodligen kommer bli det en dag, och då säger hon

- yeah, maybe in the summertime! haha. allt som jag säger nej till eller inte kommer att ske än så säger hon maybe in the summertime. så kul !


hoppas på att kunna hämta mina kort från min engångskamera i morgon.

köpte den in the city sist så skulle vara kul att se lite partybilder på det man inte minns ;) haha


väntar och väntar på post, när kommer det tro?

nej nu ska jag äta gott till filmen jag ser. by the way en låt jag fick av ashley:

The morning of-shine...den var fin den :)

LOVE.

Ovido - Quiz & Flashcards