Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Amanda Andersson - 21 mars 2010 05:06

Kvällen igår var  roligare än jag trodde..och det känndes idag !

Jason skrattade åt mig när jag kom upp i morse.

-Someone was up late last night sa han med ett hånflin. Dom hörde tydligen när jag försökte smyga in i huset klockan fyra haha.. pratade även med frida på skype när jag la mig, stackaren. hon skulle åka ocb jobba och blev sittandes med en onykter amanda!


trötta och bakfulla åkte vi ändå och shoppade.. blev riktigt mycket saker. var ett skitbra köpcentrum, me like =) så nu har jag nog alla saker inför resan som sker om en vecka.

florida here we cooome!


Kvällen slutade med att jag och ashley passade tjejerna och en kille Paris, eftersom dom "vuxna" gick ut för drinkar. Paris avgudar mig, så himla kul :) haha vi bakade tårta och kakor inför melissas födelsedag i morgon och vi avslutade kvällen med twilight New moon med popcorn. riktigt bra dag, eller snarare riktigt bra helg!

SHIT, kännde nyss något röra sig bakom mitt huvud och rörde mitt hår. SPINDEL igen.

enorm..fy fan.

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards