Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Amanda Andersson - 18 mars 2010 03:26

Fint väder och jag börjar bli lite bättre :)

var en bra dag, men börjar bli trött på alexas mest två använda kommentarer:

-So, what would you like to do todag? det kan hon fråga fem gånger i rad, även klockan 5 på eftermiddagen. och även kommentaren hon tagit från lauren: It's not fear! och så springer hon och ställer sig med armarna i kors mot väggen. töntigt va? haha

kvällen spenderade jag med att hjälpa lauren med hennes projekt, massa pyssel och krafs men kul var det :) sen blev det yoga med Ashley..


Eftersom jag är sjuk så är jag verkligen helt slut, så igår gick jag och la mig klockan 5 och stensomnade. Vaknade vid 8 igen, med två teckningar och ett glas vatten vid sängen, som mina tjejer så snällt gjort :) somnade om lite senare så gott :) men blev ingen mat för min del, och hade bara ätit havregrynsgröt och en smootie så var ganska hungirg ett dygn senare hehe..


JUST DET! när jag kom ner efter yogan förut, tror ni inte det första jag ser i mitt stora rum, en stor svart spindel, som hänger ner mot väggen..panik. nog den störta jag sett!

nej nu ska jag sova, ensam och rädd för äckliga djur. Tur att vi nog flyttar snart till ett helt nybyggt hus-snarare palats. ENORMT hus :)


LOVE.



Ovido - Quiz & Flashcards