Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

feber

Av Amanda Andersson - 3 februari 2010 03:38

har gått och blivit sjuk. inte alls oväntat eftersom alla andra varit sjuka!

har ingen ork alls i kroppen, orkar inte röra mig så får se hur det ska gå i morgon.

I kväll jobbade melissa och jason över så jag och ashley passade dom små.

Fick dom i säng ganska tidigt så kollade på en skräckfilm och åt marabou och djungelvrål, som kom så fint i posten idag.. fick även en efterlängtad förlängningssladd, bilar och ett fint fint brev..


är ganska rädd nu..... jätterädd haha!


 
 
MAMMA

MAMMA

3 februari 2010 09:09

Hej stumpan!
Stackars dig! Hoppas du piggnar till snart. Här är helt galet med snö!!! Säkert 30 cm bara i natt. Nu står den lilla röda pärlan i garaget.=)
Kul att du har fått paketet. Ha det nu så gott. Vi kanske kan höras i kväll? Vi ska packa och mumsa på semlor...
Kramar i massor!!!!

http://dekoreramedmera.blogspot.com

 
Ingen bild

Sara

3 februari 2010 09:58

Hoppas du är bättre idag! Antar att du inte har tid att va sjuk,
eller så kanske du kan ta "vård av barn" haha!
Har skottat snö så armarna värker!
Men nu ska jag åka till frisören o bli ompysslad, gött!
Krya nu på dig! Kram

 
Ingen bild

Mormor

3 februari 2010 10:32

Hej Amanda!
Morfar har gått ut och skottar snö för det har kommit massor
Vi skulle åkt till Fjälla idag men där är nog inte plogat .
Martin ringde nu och bjöd oss på semla ikväll , låter smaskens.
Hoppas du kryar på dig. Kram Kram på dig.
Mormor & Morfar

 
Ingen bild

Frida

3 februari 2010 11:00

Du booorde lägga upp mer kort goa du! saknar din söta fejja :)

 
Ingen bild

Martin

3 februari 2010 21:54

Tjenare!
Hoppas du kryar på dig snabbt, det är ju inte roligt att vara sjuk! Här sitter vi framför datorn när vi egentligen borde packa och sova ;-)
Annette o Berndt Mormor o Morfar har varit här och ätit semla Gott!! Jag och Linnea var och spelade bowling idag det var riktigt kul!!
Ha det nu bra ochkrya på dig nu!
Kram Kram!!
Martin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired.. Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än n...

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Ovido - Quiz & Flashcards