Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Amanda Andersson - 23 februari 2010 03:19

var i köket 06.59 idag. en minut tidig, rekord!

hade en  mycket bra dag med dom små. dom var snälla idag, förutom när Alexa slog mig i ansiktet, då hamnade hon i hörnan! annars hade vi kul..

 Melissa blev lite sen, så jobbade över lite.(ovanligt) även tvättat massa..suck


Haft lite hemlängtan ikväll. har bara haft det en gång sen jag kom hit..

familjen och allt här är underbart, verkligen.. men ändå så saknar man vissa saker hemma. som att se min systers glada min när man kommer hem, och springer och kramar mig..eller vakna bredvid min jos och kunna berätta mina konstiga drömmar. skratta med frida,  fika hos mormor och morfar, kolla på vänner med bror, och såklart alla mina föräldrar:)

 saknar mycket just nu! till och med att vara på coop, med alla underbara.

saknar ölen på kullgrens, drinkarna på mortens, thaimat, släkt, min kära bil och massa mer!


jaja då var det sagt, ni är alla saknade..Så nu känns det redan bättre :)

ny dag imorgon med nya tag! och snart heeelg  =)

LOVE.




Ovido - Quiz & Flashcards