Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Amanda Andersson - 7 februari 2010 18:55

7 Februari...tiden går fort, haft mitt körkort i 2 år idag. haha

brukade tycka att söndagar var en ganska bra dag. 

Bakisdag med josefin, vilket innebar en jättestökig lägenhet, Mc donalds där vi träffa sandra, hem till soffan, kolla film och vänner, köpa thaimat för återigen soffan. så såg våra söndagar ut,men inte idag......

  Gillar inte denna söndagen. Pratade med mamma och marin på skype.

dom är ju thailand just nu, fuskigt! Pratade även med pappa och bror:) känndes gott att höra lite  bekanta röster, vilket jag behövde. 

Ibland känns allting hur bra som helst och man verkligen njuter, medans andra dagar känns allt skit. idag är en blandad dag.  Skulle ha åkt till      au pair mötet,

men blev inget med det. Jason och Melissa kom hem så sent att vi inte hann..

Så sitter på mitt rum och kollar på film. ska nog ta en promenad om en stund, lite luft kanske jag kan behöva :)


basketmatchen var kul igår..fick hälsa på massa folk! det var spännande men newburgh vann tillslut:D slutade dagen med The ugly truth igen, för ashley ville också se den.. nästa helg ska vi till Vermont och åka skidor igen, kul=D

och helgen efter det hoppas jag på NY city med johanna igen..känns gott att man har något att se fram emot. min bil kanske kommer till veckan!!!

måste börja plugga och ska börja träna. vill ha måndag nu så jag har  nåt att göra, istället för att tänka så mycket....ge min måndag!!!!

saknar er extra mycket idag..

LOVE.

Ovido - Quiz & Flashcards