Alla inlägg den 16 februari 2010

m&m

Av Amanda Andersson - 16 februari 2010 04:31

näsan rinner och jag nyser stup i kvarten, härligt!

en rolig dag med massa skratt. kört mycket bil med ashley och hon har visat mig runt. vi gjorde även naglarna idag, känndes riktigt amerikanskt faktiskt..

självklart tappade jag bort presentkortet på naglarna, så fick betala i stället. sååå typiskt mig haha. men det kommer nog fram snart :)

handlade även lite småprylar och godis som vi åt till vårat program.


på söndag är det dop för mia, ska bli spännande..eftersom det blir judiskt dop.

vet inte vad man ska ha på sig, men antar att man måste klä upp sig och vara supertrevlig mot alla, med falskt leende som alla amerikanare har.

fast det varit en bra dag har jag tänkt på er där hemma en del..

man glömmer bort ibland att man är helt ensam på andra sidan jorden och bor hos en främmande familj..miss you guys

LOVE.


ett mindre bra foto från mobilen på utsikten..men var mycket fint vill jag lova


  

Ashley och hennes bräda..


      

sist och faktiskt minst, min älskade lilla mia, som sov så sött på soffan:)

       

Ovido - Quiz & Flashcards