Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Amanda Andersson - 4 februari 2010 00:58

smärta! ont överallt.. känns som att min kropp vänder sig ut och in.

hade hellre tagit en förskylning än denna jäävla febern, FY!

Det gör det inte lättare heller med två barn som skriker... störde mig lite idag på familjen. dom ställer saker huller om buller och tror att jag ska göra allt. speciellt när det gäller disken. får plocka i ordning efter alla hela tiden. Fick jobba sju till sex idag, blää, och i morgon blir det nog ännu längre! jaja whatever..


Fick tillbaka min mobil idag på posten. en snäll turk som hittat den på cluben vi var på.

han ringde i går och fråga om jag ville ta en kaffe med han nångång HAHA, NOT!

och så ville han ha min facebook..vad ska man göra när han inte vill ha pengar?

men jag addade han aldrig, men så ringde han idag igen!!! men fick i allafall tillbaka telefonen!

   Nu ligger jag i sängen, äntligen! var väl vaken halva natten.. först frös jag ihjäl och hackade tänder, sedan svettades jag hur mycket som helst, härligt va!!

ska sova tidigt idag.. puss och godnatt, saknar er :)


Ovido - Quiz & Flashcards