Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Amanda Andersson - 20 februari 2010 03:31

det är fredag kväll och jag ligger i sängen.. ingen alkohol för mig inte!

precis pratat med pappa och sara på skype, var kul :) försöker hålla mig uppdaterad på allt som händer där hemma, men verkar inte ske så mycket..

dagen var seg idag..var trött och irriterad. tillslut när mia somnat, somnade även alexa, hur ofta händer det, never. så tog mig lite kaffe och läste en tidning..

oj vad jag njöt, helt tyst.. men det varade inte så länge!

sedan fick jag lukta på alexas fötter i en timme..hon tyckte det var så kul när jag gjorde olika miner, barn är lättroade ibland. fick även skicka henne till "the corner" idag, hon spottade på golvet. oj vad hon grät. stackars barn,  världen går under!


det enda posetiva med dagen var när mia (den minsta) skrattade riktigt mycket.

låter så gott när små barn skrattar så..då fick amanda dagens första leende!


morgondagen har jag ingen aning om vad som sker... återstår att se :)

godnatt.

LOVE.



Ovido - Quiz & Flashcards